Firestorm ، مدتها انتظار مورد انتظار Battlefield V در دنیای نبرد رویال ، در تاریخ 25 مارس خواهد بود. ما با چندین توسعه دهنده در Firestorm صحبت کردیم که چگونه آنها گرد هم آمدند تا چیزی واقعی را برای حق رای دادن Battlefield بلکه ژانرهای جدید ایجاد کنند. رویال نبرد زیاد است. بدون بازگرداندن ، یک حلقه آتش سوزی مخرب ، و احساس اضطراب که دیدار بعدی ممکن است آخرین ساخته های شما باشد. هنوز یک عکس عادلانه از زندگی وجود دارد و وسایل نقلیه جنگی در اختیار آنها است. Battlefield V در حال حاضر یک تیرانداز شدید است ، جایی که یک دور مناسب می تواند شما را در آهنگ های شما متوقف کند. تیم Criterion Games ، تیم Firestorm مشتاق بود که با استفاده از حالت جدید بازی ، فشار را حتی بیشتر کند.

استیو آمیل ، مدیر هنری استودیو در Criterion Games گفت: "اگر شما در حال بازی به تنهایی هستید و به تنهایی در این مناظر عظیم هستید ، می خواهیم بازیکنان احساس ترس و وحشت کنند."

نقشه های گسترده Firestorm می تواند به سرعت باعث افزایش فشار با ایجاد یک بازیکن در انزوا و تنهایی شود. این نقشه تقریباً 10 برابر اندازه حمادا ، یکی از بزرگترین نقشه های سری Battlefield است. جان استنلی ، طراح بازی ارشد فکر می کند اندازه دنیای Firestorm کمک می کند تا لحظات "فقط در میدان جنگ" را به طور مؤثر تحویل دهید.

استنلی گفت: "مبارزات می تواند بسیار متفاوت باشد ، با لحظات شدید عمل و لحظه هایی که در فضاهای بازتری قرار دارید و احساس تنهایی فقط با شما و تیم شما وجود دارد و تنش تا 10 شماره گیری می شود." انفجار یا حمله توپخانه ای ، حواس را سوراخ می کند. "

در ساختن این دنیای پرتنش و خطرناک Firestorm ، تیم Criterion هیچ کاری را برای انجام این کار مناسب نداد. حتی عناصری که می توانند در یک بازی رویال نبرد استاندارد تلقی شوند ، مانند حلقه همیشگی ، در اینجا مورد توجه ویژه قرار گرفت.

مشابه بسیاری از بازی های رویال رویال ، Firestorm دارای یک "حلقه" است که به آرامی در اطراف نقشه حمله می کند و تیم ها را مجبور به درگیری می کند. با وجود Firestorm ، حتی حلقه باعث افزایش تنش می شود.

Uphill گفت: "حلقه آتش یک عنصر بازی بزرگ است." "در ابتدا ، ما سعی کردیم دیوارهایی کاملاً بازیگرا قرار دهیم ، اما می خواستیم چیزی تهدیدآمیز باشد و تنش را کاهش دهد."

"دیوار از نظر بصری چشمگیر به نظر می رسد ، عالی به نظر می رسد ، اما همه چیز را نیز از بین می برد. اگر در خانه هستید یا در یک ساختمان گرفتار شده اید ، این فقط نیست ، خب ، من شروع به آسیب رساندن می کنم.

حتی با وجود این لحظات بزرگتر از زندگی ، حق رای دادن Battlefield همواره در تلاش است تا حس واقعی گرایی را به تصویر بکشد از درگیری ها به ارمغان آورد. جفت کردن این مأموریت با ژانر نبرد رویال مانعی بی نظیر برای تیمها به وجود آورد.

Uphill گفت: "یکی از اصول اصلی Battlefield باورپذیری و اصالت است و می دانستیم که این مسئله با رویال برای ما چالشی خواهد بود." "ما آگاه بودیم که یک دنیای پارک دوستانه یا چیز خیلی بازیگوش ایجاد نکنیم که با بازی اصلی خوب نباشد. بنابراین ما باید آنچه را که از دیدگاه گیم پلی با صحت Battlefield انجام می شود ، متعادل کنیم. "

ما نمی خواستیم یک نقشه سنتی رویال نبرد را انجام دهیم که دارای یک بیوم باشد که فقط صحرا باشد ، یا سرسبز سرسبز یا فقط برف. ما در آنجا تنوع می خواهیم ، مانند دنیای آزاد که در سایر بازیها مشاهده می کنید. " نروژ گفت: "نروژ بسیار خوب است زیرا مناطق برفی ، ساحلی زیادی دارید و مناطق بی بند و باری دارید. "

کریستین بنس ، مدیر هنری گفت: "ما در مورد نروژ تحقیقات کاملی انجام دادیم تا مکان قابل باورتر شود." "در بسیاری از بازی های رویال نبرد ، شما یک پارک موضوعی را در اینجا یا قلعه ای در آنجا مشاهده می کنید ، اما ما سعی می کنیم آن را مانند گوشه ای از نروژ احساس کنیم."

وسایل نقلیه یکی دیگر از ویژگی های تفریحی فرانچایز Battlefield است. برای هر دو جنگ و حمل و نقل ، در نظر گرفته شده است انواع وسایل نقلیه در Firestorm نیز موجود باشد.

"ما در واقع تعدادی وسیله نقلیه در Firestorm داریم که در بازی اصلی نیستند ، شما فقط نمی توانید از وسایل نقلیه ارتش استفاده کنید. و یک تراکتور که احساس می کنیم کمی از سبک بودن را به یک تجربه شدید اضافه می کند. " "بنابراین هنگامی که تراکتور را پیدا کردید نوعی کمبود کمدی وجود دارد ، می توانید یک هواپیمای ضد هوایی یا ضد تانک را به آن وصل کنید و شما و دوستان خود می توانید در آن سوار شوید که کاملاً خنده دار است."

 

منبع خبر : https://www.ea.com/news/battlefield-5-firestorm-battle-royale