اپکس لجندز با دستیابی به نزدیک به 50 میلیون بازیکن منحصر به فرد ، توانست در مدت زمان کوتاهی شگفتی های خود را انجام دهد. برنامه های آینده این بازی ، که قبلاً برای تلفن های همراه اعلام شده بودند ، در جلسه سه ماهه اول EA مشخص شد. CFO این شرکت بر اپکس لجندز اندروید تأکید کرد و به بازارهای آسیا اشاره کرد. PUBG ، Fortnite و Apex Legens وارد جنگ می شوند

اپکس لجندز موبایل شروع به کار کرده است!
Apex Legends رایگان ، ارائه شده به بازیکنان PC ، PlayStation و Xbox One ، توسط اندرو ویلسون ، مدیرعامل EA Games ، معرفی شد و در آنجا شروع به توسعه در سیستم عامل های تلفن همراه کرد. اکنون برای سیستم عامل های Android و iOS ، چراغ سبز رسماً روشن است. نبرد PUBG ، Fortnite و Apex Legends هنگام انتشار بازی به موبایل منتقل می شوند.

طبق گفته ویلسون ، بازی مورد نظر بزودی پشتیبانی کراس اوور خواهد بود. در این زمینه ، بازی را می توان در سیستم عامل های اندرویدی و iOS توسعه داد و این نشان می دهد که مدیر عامل ، در حال حاضر ، به خصوص با تمرکز بر روی این موضوع بیان شده است.

مدیرعامل با تاکید بر اهمیت توسعه بازی برای سیستم عامل های تلفن همراه گفت: علاوه بر این ، این بازی با استقبال زیادی از سوی بازیکنان آسیا مورد استقبال قرار گرفت.

در حال حاضر ، مشخص نیست که Legends چه زمانی در سیستم عامل های موبایل در دسترس خواهد بود. با این حال ، اگر این پیشرفت را مورد توجه قرار دهیم ، می توانیم امسال با نسخه موبایل بازی همراه شویم.

به این ترتیب ، EA Games که رقابت لگد با PUBG و Fortnite را به سیستم عامل های iOS و اندرویدی منتقل می کند ، پیش بینی می شود از این راه درآمد بسیار خوبی بدست آورد.

بنابراین ، نظر شما در مورد نسخه موبایل بازی چیست؟ شما می توانید افکار خود را در مورد این موضوع از بخش نظرات در زیر ارسال کنید.