Respawn اعلام کرد که Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر 2019 برای Xbox One ، PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد. این بازی به دنبال انتقام سیث خواهد بود ، جایی که جهان فاقد جدی است. این بازی به صورت تک نفره و داستان محور خواهد بود ، نه چند نفره مانند بازی قبلی Star Wars: Battlefront II. این بازی بر روی Cal Kestis جوان متمرکز خواهد شد که موفق به فرار از وقایع جدی شده و سعی در زنده ماندن در حین انجام تمرینات خود دارد.

در اینجا توضیحی در مورد بازی Respawn آمده است: ”بازیکنان با یک سیاره جنگ جدید ستاره کاملاً روبرو خواهند شد. شخصیت اصلی بازی ، کال ، شورشی است که از امپراتوری پنهان شده و یک نوجوان است که در تلاش است تا قدرت های ویژه خود را رها کند. در این بازی ، Cal ، Cere دوستان مهمی را ایجاد می کند و ماجراهایی با آنها انجام می شود. فرار کال از امپراتوری ، نیروهای ویژه برای شکار کال و نابود کردن آخرین بازمانده جدی. بازی مبتنی بر این پویایی ها خواهد بود. "

بازیکنان و Star Wars انتظار زیادی از این بازی جدید دارند. از آنجا که Star Wars: Battlefront II یک تجربه بسیار بد بود و بازیکنان می خواستند یک بازی Star Wars را با داستانی طولانی ببینند.

نظرت چیه؟ آیا بازی را خریداری می کنید؟ آیا فکر می کنید پیش سفارش دهید؟ در کدام سیستم عامل بازی خواهید کرد؟ در نظرات مشخص کنید

منبع خبر : https://shiftdelete.net/star-wars-jedi-fallen-order-oyununun-cikis-tarihi-aciklandi