EA Sports نسخه بتا FIFA 20 را منتشر کرده است که انتظار می رود هر ساله میلیون ها کاربر از آن استفاده کنند. فیلم ها و ویژگی های گیم پلی توسط بازیکنانی که بتا بسته بسته بازی می کنند به اشتراک گذاشته می شوند. بازیکنان تصاویر و فیلم های بازی بتا EA را در رسانه های اجتماعی و YouTube ارسال کردند و فیلم هایی را برای کسانی که نمی توانند پخش کنند ارسال کردند.

به نظر می رسد با افتتاحیه حتی بیشتر هیجان زده می شود. این ویدئو در توییتر ویژگی ها و ظاهر ستاره ایسکو ستاره رئال مادرید را نشان می دهد و کاملاً چشمگیر به نظر می رسد. از ویژگی های جلوه های دیداری پیشرفته برای افزایش هیجان در صحنه های میانی ، در حال حرکت در طول تونل استادیوم است. در حالی که به سمت انتهای تونل حرکت می کنید ، کارت پخش کننده با انیمیشن سه بعدی پخش کننده پس از جلوه های بصری که نشانگر باشگاه و ملیت بازیکن است ، باز می شود.

همچنین یک صحنه گیم پلی در رابطه با ظاهر و ویژگی های کارت های بازیکن نادر و معمولی وجود دارد. همانطور که پیروان FUT می دانند ، کارت های بازیکن نادر در مقایسه با کارت های رایج بازیکن تفاوت هایی در رنگ و روشنایی دارند. بنابراین شما این امکان را دارید که بدون دیدن بازیکن ، حدس بزنید. ایده رایج گیمرها که نسخه بتا را تجربه می کردند این بود که بسته های بسته FUT را می توان با انیمیشن های غیر ضروری گسترش داد. چگونه EA Sports یک راه حل را در نسخه کامل یا به روزرسانی ها پیدا کند ، هنوز در جریان نیست.