بازی جدید فوتبال EA Sports FIFA 20 که بزرگترین نوآوری در موتور بازی در سال های اخیر را ارائه می دهد ، یک روز مانده به روز است. برای اولین بار پس از فیفا 17 ، ما تمام جزئیات در مورد سری بازی های محبوب فوتبال ، جایی که شرایط سیستم به روز می شوند جمع آوری کرده ایم. فیفا که در مرحله اسپور جایگاه مهمی دارد ، با تغییر امسال هیجان زده می شود. 

همه چیز درباره فیفا 20

فیفا 20 ، سری جدید فیفا که در ماه سپتامبر هر سال به بازار عرضه می شود ، با 20 نوآوری متفاوت و جالب همراه است. تاکنون اطلاعات و ویژگیهای مختلف زیادی درباره ویژگیهای شناخته شده در مورد FIFA 20 بیایید در یک قطعه مرور کنیم.

برای ذکر نوآوری هایی که Electronic Arts اعلام کرده است که با FIFA 20 تطبیق می یابد ، می توان گفت تغییرات عمده بویژه در بخش دفاعی بازی ، در انتظار کاربران است. بر این اساس ، دفاع ساخته شده به کمک هوش مصنوعی در فیفا 20 کمی تغییر خواهد کرد. در حقیقت بازیکنانی که دفاع دستی انجام می دهند ، با دفاع خودشان سود بیشتری خواهند داشت. با این حال ، وقتی بازیکنان با دروازه بان حریف تنها بمانند ، تیم می تواند خیلی بهتر از آن پشتیبانی کند. جدا از اینها ، بزرگترین بازخورد - کنترل دروازه بان دستی alında تحت عنوان مقاماتی که اظهار داشتند کنترل دروازه بان دستی اعلام کرد که آنها تعدادی از نوآوری ها را انجام خواهند داد. با جریان جدید بازی واقع بینانه در FIFA 20 ، Determining Moments تحت کنترل کاربر و سیستم پیشرفته فیزیک Ball ، لحظه های کلیدی در هر مسابقه ای که بازی می کنید در مرکز پخش کننده قرار گرفته اند.

تعیین لحظه ها:
قاطعانه لحظات به شما امکان کنترل بیشتر بر لحظاتی را می دهد که بر نتیجه مسابقه تأثیر می گذارد. سرماخوردگی در منطقه تهاجمی ، مداخله کنترل شده روی خط دفاعی ، جدید اسلالوم دریبلینگ و بازگرداندن دوران توپ باعث افزایش نفوذ شما در لحظات مهم مسابقات خواهد شد.

- Slalom Dribling: مکانیک جدید dribling slalom این امکان را به شما می دهد که سریع تر از همیشه حرکت کنید ، به شما این امکان را می دهد تا با سرعت یا مهارت خود حریفان خود را کنار بگذارید و یک بعد جدید را به گزینه های تهاجمی خود اضافه کنید.

- پاسخ کنترل شده: با سیستم تماس فعال ، دفاع کنترل شده توسط کاربر با استفاده از انیمیشن های مختلف مداخله ای ، سودمندتر و پر بازده خواهد بود. هرچه مداخله واضح تر باشد ، احتمال کنترل توپ بیشتر می شود.

- بازسازی توپ بادوام: سیستم بازسازی شده با ضربات آزاد و ضربات پنالتی با توانایی اتمام مهارت محرک ، فرصت های بیشتری به شما می دهد ، که از هر زمان دیگری پاداش بیشتری دارد.

- خنک کننده پایان: عناصر اصلی خرد شده و بسیار تجدید پذیر ، پایان پایدار و شفاف تری به شما می دهند. این منجر به یک تجربه تیراندازی در زندگی واقعی می شود که از تکنیک های اصیل تکمیل کننده برتر برخوردار است و بر عنصر ریسک / افزایش در موقعیت های دشوار مانند مراکز والی تأکید می کند.

Cannon Physics: سیستم جدید فیزیک کانن ، رئالیسم مکانیک بازی را به سطح بعدی می برد و باعث ایجاد زوایای جدید تیراندازی ، تعامل مداخلهای واقع گرایانه تر و رفتار مبتنی بر فیزیک می شود.

- جنبش توپ گرا: سیستم حرکت جدید باعث می شود توپ واقع بینانه تر ، چرخش و تندرست شود و یک تجربه فوتبال را نسبت به گذشته واقعی به زندگی واقعی نزدیک کند.

- زاویه های جدید شات: با سیستم جدید حرکت توپ ، بسیاری از زوایای شات واقع گرایانه از عکس های فنی وارد شده در زیر توپ گرفته تا عکس های برگ مرده ، تغییر جهت توپ های ایستاده و شوت های زیاد ایجاد می شود.

VOLTA FOOTBALL
VOLTA ، که به معنی بازگشت dönüş به زبان پرتغالی است ، با یک تجربه بازیکن اصلی فوتبال ، بازی را به خیابان ها منعکس می کند. VOLTA Football شما را از سر و صدای استادیوم گرفته تا ریتم خیابان با زمین های فوتبال در سرتاسر جهان ، بازیکن خود را ایجاد می کند ، تجهیزات خود را انتخاب می کند و سبک شخصی شما را منعکس می کند. حالت فوتبال خیابانی گزینه های بازی خود را نیز خواهد داشت. برخی از آنها به صورت 3v3 (بدون دروازه بان) ، 4v4 ، 4v4 (بدون دروازه بان) ، 5v5 و فوتبال حرفه ای به اشتراک گذاشته شدند.

قیمت بازی
فیفا 20 به عنوان استاندارد ، قهرمان شناخته می شود و Ultimate با 3 بسته ارائه می شود. می توان گفت که هرچه بازی توسعه یابد ، قیمت ها بیشتر می شود.